joi, 23 septembrie 2010

SOMETHING...the end of story..



Pasi. Nu reusesc sa imi dau seama de unde vin. Scari? El? Un marait. Apare. E o ea. Mai tanara decat mine. Rex. Curios. Ma miroase, scanceste. Si isi aseaza botul pe picioarele mele. Il mangai.Tipa ma priveste bulversata. Vrea sa intre. La EL. Este EA. Este aceea. Nu stie ce sa faca.Ce sa spuna. Eu imi vad de alintat. Pentru mine nu exista. E insignifianta. Ii fac loc. Las trandafirii acolo unde sunt. Ma mut pe cealalta parte. In aceasi pozitie. Rex ma urmeaza docil. Se aseaza langa mine. Capul si l lasa incet in poala mea.Nu ne am cunoscut inainte.

"Rex ce face?".."Dormiteaza .Mai deschide cate un ochi..maraie.."
"Doar stii ca datorita tie am ce am.."Datorita mie? Eu am facut in asa fl incat sa o ai pe ea.E insipida. Se uita la mine. Il striga pe Rex. O admonesteaza cu un marait.Descuie usa. Doamne! Inevitabilul se va produce.
Calca pe trandafirii mei. Ii ucid. Intra. Il cheama pe REX. Din nou. Ce suflet nobil..Se uita in ochii mei, o clipa, ma linge din nou pe mana. Se ridica anvoios si o urmeaza .

Imi ridic ochii. S a sfarsit! A inchis usa. Mi a luat tot. Si sperante. Si sentimente. Mi l a luat pe EL. Pe Sin.It s over. Finished..

Dupa cata vreme constientizez asta?Dupa 3 ani..si am ajuns la capatul drumului..
Ceva sarat in picura pe buze. Nu imi dau seama ca plang. Pieptul incepe sa mi se zbata. Plang in hohote. Dar in tacere.Ii plang..eu stiu de ce plang?

Nu ma pot misca. Criza de refulare lacrimogena mi a trecut. Am ramas cu privirea atintita in gol. Totul e vid.In mine..langa mine..Nu simt nimic. Trupul meu e acolo. EU l meu nu. S a distantat. Vreau sa dorm. Oare asa se moare din prea multa dragoste???

"TOTUL APARTINE ALTCUIVA...."

Un comentariu :

  1. " S-A SPULBERAT UN VIS,CE BINE CA A FOST UN VIS SI NU O REALITATE.......
    S-A SPULBERAT O REALITATE,CE BINE CA NU A FOST O VIATA........ "
    POTI FI TOT CEEA CE VREI,IAR LUMEA ITI ESTE LA PICIOARE ;
    " LEGENDA PASARII PHOENIX EMBLEMA CICLURILOR VIETII SI A MORTII,A ETERNELOR RENASTERI DIN PROPRIA CENUSA " O POTI INTELEGE,TI-O POTI INSUSI,ACESTA A FOST UN CICLU, A TRECUT ......

    RăspundețiȘtergere