joi, 25 noiembrie 2010

INDECIS


Ma alungi, aducandu ma inapoi
prin dorinte telepatice.
Ma vrei ,izgonindu ma in neant
indispensabila dar, fiindu ti ca apa..
Ma renegi,urland tacut ca ma ai
si ca respiri ,existand pentru mine,
zidindu ma in nepasarea ta
cu dorinta atingerii mele.
Risipesti generos iluzii albastre,
pastrand nevoia umana de a ma avea;
impingandu ma spre un val de fantasme
credibile mie..
Ma ai, nedorindu ma;
Paradoxul neputintei tale de a ma pastra,
razboindu se  vehement cu realul imaginatiei mele...


Adrian Berinde - Indecis

Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu :

  1. AM LEGAT...- MARIN SORESCU

    Am legat copacii la ochi
    Cu-o basma verde
    Şi le-am spus să mă găsească.

    Şi copacii m-au găsit imediat
    Cu un hohot de frunze.

    Am legat păsările la ochi
    Cu-o basma de nori
    Şi le-am spus să mă găsească..

    Şi păsările m-au găsit
    Cu un cântec.

    Am legat tristeţea la ochi
    Cu un zâmbet,
    Şi tristeţea m-a găsit a doua zi
    Într-o iubire.

    Am legat soarele la ochi
    Cu nopţile mele
    Şi i-am spus să mă găsească.

    Eşti acolo, a zis soarele,
    După timpul acela,
    Nu te mai ascunde.

    Nu te mai ascunde,
    Mi-au zis toate lucrurile
    Şi toate sentimentele
    Pe care am încercat să le leg
    La ochi.

    RăspundețiȘtergere