miercuri, 1 decembrie 2010

Pur si simplu,intamplare..



De cateva zile ,intalnii pe net o persoana..Iar acum,indreptatiti,voi veti spune..si ce? Ai fi singura? Corect.Doar ca..mi am intalnit o alta fatza a "eu" lui meu..cea pe care o crezusem pierduta..adorabila veselie simpla,sau complexa uneori, energica si deschisa..M am regasit adolescenta. Sincer. Rad. Fara retineri. Din inima. Si e atat de bine..Imi simt tristetea ascunsa intr un cotlon impaianjenit. Deocamdata nu imi trebuie. Acum sunt EU.Totala. Si mai stiti ca oamenii iubesc porumbeii? Si ca le vorbesc ca semenilor sai? Si mai stiti ca poate exista o prietenie ..un simulacru de relatie..poate vreodata concretizata real? Si va mai intreabati uneori ..asa ca mine.. oare infinitul de stari exista? Imi e bine. Multumesc, V.

Un comentariu :