joi, 16 decembrie 2010

RECE

Brrrr..E frig..Mi au inghetat frumusetze de degete.Ce culoare ciudata au..Vinetzii.Ca de cadavru.Bleah..Inca mai sunt urme de la muscaturi.Ce draq o fi fost in mintea mea? Cap sec..=)).Naivitate. Prostie...
So..Revenim la frig. Si la inexistenta caldurii interioare. Si la autosarcasm.Si la ambitia de a redeveni EU. Voi reusi. Asta stiu. Gandesc la vorba din popor.."Un sut in dos..un pas inainte.."Wake up..It s my time..

Nu imi mai lipseste nimic. Nu mai simt nimic. Nici tu,nici dor,nici noi. Pentru ca toate sunt inexistente. Si asa vor ramane. Pentru totdeauna. De ce? pentru ca asta e firescul meu. Da. Sunt orgolioasa. Egoista.Vreau ce e mai bun pentru mine.I m the best..still..the best..Pentru ca gandesc. Pentru ca simt ce vreau eu. Pentru ca simulez atunci cand simt ca e nevoie, pentru a mi fi mie bine..Da. Si mint. Pentru acelasi motiv. Eu. Satisfactia mea. Pentru ca am un pik de perversitate in mine.. doar atat cat trebuie. Pentru ca posed ceea ce nu au altele..Si anume rautate mascata. Recunosc. Imi iau ce mi se cuvine, si ofer ce vreau. Pentru ca sunt eu.
Rece. Calda rareori..Cruda. Fara suflet.. Pentru ce draq as poseda suflet? Sa mi l franga altzii? Nu,..e mai bine asa.. Lasa ma sa traiesc..gata..ajunge..Valabil DOAR pentru mine..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu