luni, 31 ianuarie 2011

ALTER EGO


Eu sunt femeia care aduce haos.Sunt controversata persoana ce apartine unei perioade a vietii..ideala maturitatii.. Sunt femeia ce are peste 30 d ani..Zamislita un pic si de Balzac, continuata de mine..Sunt a tuturor,dar nu apartin nimanui..Sunt fiinta ce se ofera fugitiv..,dar care ia ce isi doreste.. Nu vreau sa fiu perfecta nimanui.Las impresia doar ca pot avea sentimente..Mint. Simulez. Aberez. Si ce daca! Ma plictisesc repede de banal. Nu vreau siropisme.Pentru ca le daruiesc eu..natural de superficial.Ma judecati? Cine sunteti voi sa imi impuneti iubire?Care sunteti voi..cei ce sufera real?Totul se face aici din complezenta. Din lipsa placerii de a trai si simti real.Palpabil. Da. Sunt o frustrata la randu mi.. Nu mi gasesc locul. Nici aici.Nu mi pot analiza un comportament ce nu imi apartine.Aici nu sunt eu. Si nicicand nu voi fi. Here, sunt ce mi doresc: doamna,tarfa,ingenua,nemernica..Pot rade,plange,ironiza..cat vreau. Nu va sti nimeni daca am lacrimi.Sau daca ele sunt din tristete. Sau exces de fericire. Va iubesc asa cum ma iubiti si voi. Prin cuvinte tastate de dragul gimnasticii digitale. Intorc spatele si simulez nefericirea,cand un alt "virtualist" ma paraseste pentru "n" motive.Pentru mine e o scapare. O iesire eleganta si facila dintr o alta legatura primejdioasa de pe net.                                                                                                                                                                         I'm a bitch! I know that. But I m still the best..and..sorry..fuck the rest.Blame on me. so what..It 's a world of illusions.And I'm part of this world..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu