miercuri, 26 ianuarie 2011

Coloristica viabila..



 Alb. Pana cand va tine puritatea cristalelor? Am aflat ca,de fapt, zapada e albastra..Si ca starea mea de acum , este violeta. Sau violenta.Ce impact vizual si mental poate avea o singura litera..Rapiditatea succesiunii proceselor cognitive, este ireala..Filosofie seaca. Cum poate fi o stare..violeta?!? Un pic calma.Restul,furtuna cardiaca..Cu ce imi asociez gandul? Galben.Obsesia mi o simt galbena. Furie. Neputinta.Si ce daca aleg asa?!? Totul imi apartine. E..interiorul meu.. si eu acum sustin verde. Ma judecati? Nu va obositi.. Nu aveti drept asupra mi. Rosu. Indraznesc. Uneori,o fac provocand placeri perverse..Rosul e intimul meu..Apartinand trupului. Pentru ca eu iubesc albastru. Atingere,soapta,sentiment-tonalitati marine..Respir muzical,albastrind dragoste ciudata.Cum sper? Negru. Nu e doliu.Doar intermediere spre viitor. Cert. Fericit. Ignoranta mea e roz. Nu mi pasa de siropisme. Mi e sila de dulcegarii insipide.. Iar sarcasmul meu e gri. Metal. Rece. Arogant.Pentru ura,nu am culoare. Doar necuvinte. Ura..Acum un Val.. Ce mi sterge o ultima urma de umanitate... Maine.Voi fi curcubeu. Sau poate haos......

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu