vineri, 1 aprilie 2011

reqviem

" Sa te feresti de cel ce sufera si iti spune si tie asta..."

Imi plang de mila. Cine ar face o in locul meu? Nimeni..Pun intrebari la care nu imi doresc raspuns,astept raspunsuri la intrebari nerostite.. Ratacesc in dulapul cu ganduri,poate poate voi gasi unul care sa ma remonteze. Sa ma faca sa mi regasesc demnitatea..Ioi.. Ce miloaga sunt..Imi trebuie un refresh..Un "Capul sus"...
Cred ca voi avea linga mine o comoara nu o tinikea tu ce zici?
Sunt o tinichea..deja ruginita..Comoara e ingropata..undeva unde nu vei sti nicicand..
 Sint o furtunna , cateodata un desert, alta data nimik.Asta este viatza.Sunt cu capul...:
Nop..: esti un om normal .
Da, poate ,dar in interior?:
In interior?In interior esti un amalgam de sentimente contradictorii si stii de ce.. ai raspunsul.
Nu ,nu stiu, vreau sa aud..
Esti singur.Mult prea singur..si asta doare cel mai mult..
Cam asa cevvvvvvvva....
La dreaq...singuratatea e un fapt voit,voluntar...Gata pe ziua de azi . Mi e lehamite. De mine.





Yiruma - Wait There Love scene

Asculta mai multe audio ambientala

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu