sâmbătă, 4 iunie 2011

INDOLENTA PROSTIEI IMPERSONALE..

Pussycat Dolls - Bad Girl


    Sa incep ca si Creanga..Ion Creanga..
  "Nu stiu altzii cum sunt,dar eu cand ma gandesc...", la stupiditatea si prostia unora..ma ingrozesc. Dar nu doresc generalizare, pentru ca aici nu este cazul. Voi incerca azi, aici, sa dau o replica  femeii ce m ar ucide..Stiu. Iar replica. Deh.. Nu mi place sa raman datoare. Nimanui.
  Sa revenim.. Ma voi adresa tie, celei cu o mie de fetze dar un singur caracter. Care lasa de dorit. Am specificat de multe ori ca nu  mi place sa judec. Nu o fac nici acum. Doar constat. Si incerc sa ma desprind de itzele acestei "telenovele" de proasta calitate, in care-far' de voia mea- am jucat..
  Tu.. (hai sa ti gasesc un nume generic pt a evita eventualele epitete pe care ti le as adresa necuviincios intr una din crizele mele de impulsivitate..). Tu vei fi aici..Margot. Dar nu regina.
Eroarea mea capitala a fost naivitatea. Dar nu ti face iluzii ca nu ti am intuit scopul.Aparentele inseala draga mea, intotdeauna. Am fost o femeie ce a incercat sa ti spuna of ul ei..ma intrebai obsesiv ce mi se intampla.. si mi dadeai sfaturi. .ca nu merita sa sufar.. Bleah..  Greseala mea capitala a fost ca ti am spus numele lui..I n fine,asta nu i problema.. De fapt acum nu mai e.. La urmatoarea conversatie, insistai..sa stiu ce am mai facut.. Atunci s a produs clik ul.. Si am intrat in joc. Ti am spus tot ceea ce doreai sa stii..insa relatam doar aberatzii pentru a te pune in dificultate..  Apoi am constatat cu stupoare ca ma copiezi. Motivul il stiam deja. Insa..Copia nu are valoare..niciodata.. Ceea ce nu ai stiut ,este ca tu ai fost doar surogatul meu .Atat. Tu..nu ai nici un drept sa te victimizezi. Nu mi plac vaicarelile spuse cu un scop. Pe care oricum nu ti l ai atins. Si nu o vei face.Never ever. Si stii de ce? Pentru ca eu, in comparatie cu tine, sunt libera. Asa am fost ,asa voi ramane. Imi place sa fac,sa cred, sa simt , sa spun ceea ce vreau. Oricat de mult ai incerca sa mi te substitui, nu vei putea. Imi repugna minciunile tale. Imi e sila de tertipurile ieftine de care uzezi pentru a ma defaima. Trebuie sa intelegi un lucru. Aceasta lume virtuala nu inseamna nimic pentru mine. Sunt aici sa ma relaxez. Poate ca traiesc uneori la intensitate unele stari si aici..insa o fac dezinvolt. Natural. Eu sunt aceeasi. Si aici,si afara..in lumea reala. Nu mi atribui functii imaginare, nu ma dau drept ceea ce nu sunt pentru a creste in ochii virtuali ai celorlati. Pentru ce as face o? M as minti singura.. Si pe ceilalti.. Cer respect..ofer cantitate dubla de bun simt.. ori,Margot..ceea ce ai facut tu..m a determinat sa mi fie lehamite de cei din jur..cu unele exceptii,clar...In fine. Eu nu urasc. Doar ignor. Si, in anumite cazuri , compatimesc. Cum ar fi acum.. Imi e mila de tine. Si de incercarile asidue de a epata. O faci ,dar emani doar ipocrizie si banalitate. A..Era sa uit..Intr adevar..ai unele sclipiri de inteligentza. Dar, din pacate, o furi. O plagiezi. Si ti o asumi. Insa .."ulciorul nu merge  de multe ori la apa.."  Te a ofensat blogul meu? Si ce daca. Ai avut impertinenta sa mi raspunzi tot printr un copy/paste.. Yeahhh..Patetic.. Moo Doamna..La pretentiile pe care le ai,sustinandu ti "intelectualitatea", e impardonabil sa faci greseli gramaticale repetate..Sarmana limba romana.. Sau poate, la Facultatea de Arhitectura studiaza doar agramate..Iertare adevaratilor arhitecti.. Doar ca nu ma pot abtine sa nu remarc infractiunea de insusire de functii..Stiu. Ar exista un contra argument folosind un stereotip internautic: In spatele unui monitor si al unei tastaturi poti fi orice sau oricine.. Oare? Dar a dreaq constiinta..daca exista, nu tzipa???Eu mi o aud.. Restul o ignora voit..Restul.adica tu,Margot...Si ajung la nick ul ales de tine. Margot...sarmana regina..de ar sti cine ii foloseste ilustrul nume...s ar rasuci in mormant. Un nimeni. Dap. Pot sustine cu tarie,ca pentru mine esti un nimeni. Un nimic. O persoana ce si a luat ibertatea de a ma injura pe propriul meu blog, insusindu si- din nou- titulatura altcuiva,este un zero barat. De unde stiu si asta? Am dedus. Din aproape in aproape..Mi am dat seama..ca omul pe care l am iubit, nu mi ar fi adresat acele invective.. De obicei,discretia lui aici, este uimitoare.. Daca are ceva sa mi reproseze, o face fin.. Imi cer iertare, Sin..Te am acuzat pe nedrept. Dar stiu ca nu mi porti pica.. Pentru ca imi stii impulsivitatea,si imi accepti gafele..Care nu vor mai exista..In fine..
  Draga mea Margot..Aceasta postare nu e un impuls de razbunare. Nu are cum. Pentru ca eu nu sunt vinovata cu absolut nimic. Nu ti am luat nimic din ce iti apartine..Si tu acum sti la ce ma refer. Daca ai puterea de a intelege subtilitatea..Nu ca as avea pretentie la tine sa o faci.."mi se rupe"..Urata exprimare,nu? Si ce daca..Dar hai sa ti spun tot eu despre ce este vorba..Sa nu ramai in ceatza.. Acel om, pentru care ma urasti si..repet m ai ucide, are tot dreptl sa si aleaga libertatea..si nu numai. Eu am acceptat asta. Ar fi indicat sa o faci si tu..Anyway..
  De ce am scris aici? Pentru ce mi am "manjit" again locul pe care il ador? Pentru ca esti lasha. Cum ai fost intodeauna. Vershi..si apoi fugi.. Nu am nevoie sa ma contrezi. Nu mi pasa cum ma cataloghezi. Ma blamezi, ma invidiezi.. E firesc. Exist. Deci ai asupra cui arunca cu "noroi". De ce o faci? Din neputinta, draga mea...
  Mi ai scris ca ma respecti..Asteptai sa te cred? Inocenta copila...Ghinionul tau se numeste intuitia mea. Rautatea ta ascunsa, reverbereaza asupra mi neranindu ma.. Sunt cerebrala. Stiu ce nu pot avea. Nu mi place sa insist. Niciodata. Nu mi place sa ma umilesc cersind atentie.. Sunt eu. Atat..
  Si inca ceva.. Sunt iubita. Iubesc. Nu am trecut. Doar prezent . Si viitor..Nu te mai zbate..Nu are sens..
 Uite cum ai devenit fara voia ta ,dar cu dorintza nespusa-vedeta..Stiu ca ma citesti. Dar nu ma mai bucura. O potzi face acum, pentru a ti mai da un motiv in plus sa ma urasti..cu respect..M ai ucide. Si asta stiu. eu nu te pot ajuta..Decat oferindu ti un inel. Cel al Lucretiei Borgia.Sa poti folosi pentru tine ce este in el..Nu stii? Google ul este aproape..Foloseste l. E bun.Pentru cultura generala..Sau poate nu ..In cazul tau..WHF...Amu stiu ca esti predestinata domnilor ce prefera-hai sa zic-ignorantele..Nah..Is o Lady..Si asa voi ramane.Pentru tine.
   Tu..Ar trebui sa iti dai seama de multe..citind printre randuri.Dar e greu..E la fel ca si in Braille..Simti,dar e necesar sa si interpretezi..Cu tine,draga mea,am terminat..Nu are rost sa te mai tin prin preajma. Mi e teama ca ma contaminezi. Cu prostie  si infantilitate. ..Si nu vreau sa ma spal..de pacatele originale..si/sau originare...
   O dedicatie pentru tine..o meriti din plin..Atentionare! Tu faci parte din ultima categorie..Din fericire pt mine,si multi altii..



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu