marți, 7 iunie 2011

Borgia

  

  Am intrebat persoana iubita acum cateva zile ,in ce perioada a istoriei i ar fi placut sa traiasca..Raspunsul,pe care il asteptam defapt..a fost:In epoca medievala..Inevitabil,am avut acea senzatie de deja vu..
  Mi am ales secolul xv lea...perioada de gratie a Borgilor..si inceputul Renasterii..odata cu lucrarile divine ale lui Rafael Sanzio..De ce Borgia? Pentru ca ma regasesc in toti componentii acestei discutabile familii..Sunt o parte din Lucretzia..prin viclenie,pasiune,indaratnicie..Sunt Cezar Uneori..nu tin seama de ceilalti..impulsivitatea ma conduce..si atunci ranesc. O fac,si plec..Am o infima parte din inteligenta Papei Alexandru al VI lea..in facto,Rodrigo Borgia...inteligenta pe care incerc sa mi o cultiv continuu..Sunt naiva si manipulabila uneori ca si Francisc..Insa mai presus de toate sunt eu..o femeie ce aspira la un ireal ...ce doreste sa spulbere mizerele iluzii din preajma sa..
..........Atat azi....mintea mi joaca feste......
 
Enigma (Borgia) ... - Amores Prohibidos ......



Uraste-ma ..perfecta, iubeste-ma ...defecta...

2 comentarii :

  1. "o femeie ce aspira la un ireal ...ce doreste sa spulbere mizerele iluzii din preajma sa.."

    contradictia, mama evolutiei.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ita..ce spirit de observatiune a pleonasmului pleonasticizat..pf..damn..spank me:))

    RăspundețiȘtergere