miercuri, 15 iunie 2011

COMEDIA IN..UMANA..



Un rictus mi se intipareste pe chip. Cred ca va ramane acolo.Pentru un timp.Pana ce imi voi izbavi autopenitenta.De ce? Simplu. Am dat o n bara. Again. Acelasi scenariu siropos.Indragosteala,pasiune,promisiuni..Bleah...Rola de film tocita de atatea vizionari. De catre babe roase de vreme, fete batrane si inca virgine, gospodine iubitoare de telenovele, flacai far ' de atza rupta..Deci publicul mi l am ales, scenariul a fost aprobat, decorul virtual e in trend...numai personagiile absenteaza. De fapt ,numai masculul. Care a plecat. In lume. Ufff.. Iar eu ramasei sedusa si abandonata. Intr o stare de prostatie. Nu ati dori sa mi vedeti mutra tampa..no way..Genul ala de figura care spune:Ups..I did it again...Mda..De cate ori imi impunsa ma calmez...De vina e temperamentul Stiu. Si stupiditatea. Sigur. Si vulnerabilitatea.. Dar mai ales abstinenta. Doaaa.. Ups.. Se pare ca dau in diverse pelicule..xxx.. Preferabile totusi unor melodrame..n'est pas? Good.. Cred ca v ati facut idee despre actritza principala..Adica Je.. I 'm a women Ne inloved. Simplu. Sin ma apostrofa odata: " Tu nu iubesti pe nimeni. Decat pe tine.."Noo..Iti dau dreptate amu..(apropos..nu mi prea place Azis..).Iar deraiez de la subject. Involuntar. Cred ca i de la oboseala. Si de la sila. De situatia actuala. Dezastruoasa. Partial. Cred ca voi deveni regizor... Ca actoreasa imi atribui singurica "Zmeura de aur"..Ia sa trag eu sforile de amu incolo..Jocul de culise deja imi e cunoscut, asa ca...Motor..And Action..

Lumea e o scena, viata e un act...



"Asa e lumea o comedie
Iar noi artistii care o jucam
N-avem dorinta alta mai mare
Decat aplauze sa meritam."


Uraste-ma ..perfecta, iubeste-ma ...defecta...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu