marți, 21 iunie 2011

RECAPITULARE



Sase luni din acest an.. Aproape sapte. Nimic deosebit. Nimic ce sa iasa din tiparul deja implantat in zilele ce mi trec fade, alcatuindu mi viata. Am obosit. Sa ma plang. Sa nu mi fie bine. Sa vorbesc prin necuvinte. Sa gesticulez doar prin priviri. Sa implor atentie. Am ostenit sa traiesc doar si prin altii. Sa fiu amabila. Sa accept franturi de fericire. Sa fiu zambitoare, autoironizandu ma. Sunt istovita de atat de multa speranta. De nesansa. De probleme inevitabile , carora trebuie sa le gasesc solutii. Vreau sa imi iau vacanta. Sa mi parasesc macar pentru cateva zile, statutul de mama si fiica. Puteti arunca cu pietre.Nu mi pasa. Sunt egoista. Dap. Ma vreau doar pentru mine. Doar cateva zile..Si sunt atat de idioata, incat nici nu stiu ce as face cu acele clipe. De solitudine.
Amnezica. Apatica. Autista. Eu si cu mine. Far' de ganduri si framantari. Nu mi ar fi necesare nici  macar acele infime momente de ras.. Nici iluzii nu mi as mai face. 
Atona. Apatica. Atemporala. Ceva ce ar semana cu senzatia datorata morfinei. Liniste. Sau zbucium. Tacut. Ma vreau pe mine. Vanitoasa sunt.. Blamati ma. Nu mi pasa..again..Ca vreau sa am putina vreme sa ma iubesc. Sa ma respect.Sa mi golesc mintea, umplandu mi sufletul cu inima..Dap. 
Am obosit sa  ma lupt. Cu realul. Mi s a spus ca uneori nu par a fi din lumea asta..Tind sa cred asta. Dedublandu ma, imi este vitala recunoasterea de sine. Pentru a continua. Sa reiau ceea ce trebuie finalizat. Am istovit, dorind.. Imi atribui libertatea fata de mine. Ma voi substitui doar celei de aici. Pentru ca.. spectacolul trebuie sa continue. Fara mine in rol principal. Simplu. Evadez din trup.. Spiritul  imi va fi calator, privindu va pe voi, atingandu va.., apoi plecand mai departe. Fara dramatism, ipocrizie, meschinarie si falsitate. Gata. Am obosit.. Ma pot retrage. Eu. Ramane Borgia. Sa va plictiseasca zilnic cu otrava intamplarilor fantasmagorice.. Eu..sunt letargica...

Closed..for me..Open..just for Borgia..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu