luni, 13 iunie 2011

"+" si cu "+"..intotdeauna da zero..barat..



O zi ciudata. Singura acasa. Destrabalare solitara. Un ibric plin cu cafea. Doar pentru mine. Un pachet virgin de tigari. Festin matinal. Un croissant. Sos de ciocolata picurat pe un san. O bretea cazuta neglijent pe umarul drept. Nepasare. Muzica ce urla intr o nesimtire voita. Vecini. Probabil stupefiati. Sau consternati. Nepasare + tigara. Incercare ratata de a albastri. Un trandafir. Cu cerneala. Obsesiva culoare. Albastra. Dezordine lasata. Si iar nepasare. Am un ruj. Red. Si pantofi .Negri,cu toc. Cald. Risc un dres negru. Portjartier identic. Coama prinsa rebel. Un corset rosu. Tigara + muzica. Oglinda. Chip. Trup de curva. Surogat sau fantezie. Curva mica. Beau gin. Azi am tonic. Red bull. Tigara+muzica+nepasare. Pozez. Si ma ating. Greatza. Sursa nestiuta. Alcool? Sigur ,dezgust. Pofta de orez,ceapa,peste. Si ciuperci. Sotate in tigaie. Mi e sila. Un tricou vechi.Desculta. Si vida. Pranz compromis. Fetisuri ascunse. Tigara+nepasare. Si totusi mananc. Nu mai e gin. Acum e bun. Simulacrul . De papa japoneza. Muzica. In surdina. Satula prea curand. Cafea rece. In dezordinea mesei. Morga trandafirului nealbastrit. Nepasare. Degete studiate. Falsa chiromantie. Deja plictiseala. Cafea+ tigari+pasi tarsaiti. Caiet dictando. Creion de croitorie. Nimic inspiratie. Toate peste spini. Si frunze palite. Deschid telefonul. Furie+nepasare+dezamagire. Mai vreau alcool. Arunc papa cu fish. Nu i buna. Nu i la fel. Dush. In lipsa de vin. Cald,rece. Fierbinte,si mai rece. Mi e somn. Inainte, tigara+nepasare. Pat gol. casti. Telefon inutil.Dorm. Nu mi a placut libertatea. Urata zi bizara. Am ucis un trandafir. Am baut multa cafea. Si alcool. Nu mai am tigari. Am aruncat telefonul. Si am ramas doar eu. Atat.



   



Uraste-ma ..perfecta, iubeste-ma ...defecta...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu