joi, 21 iulie 2011

Trialog




Nu cautati in dex..Nu exista cuvantul.Insa, nu i dialog cu mine insumi..ci o converstatie in trei.Eu, oglinda si alter ego ul meu..Pff..iar urmeaza partea aia cu "maladia"..Si ce daca..

Inchipuiuti va doar o oglinda si eu..celalalt ego e in emisferele mele..cica.. 



Primul trialog:Nu stiu ce as prefera. Sa ma protejeze , sa nu ma raneasca prin vorbe, sau sa ma insulte..In prima faza as simti falsitate..The second choice ,ar fi cea reala..Adica asa ar fi el.As prefera totusi sa  o protejeze pe ea, sa o menajeze..Dar sa aiba nevoie de mine. Si sa ma iubeasca always..Pfff..
Al doilea trialog:E frustrant..Cand creierul vrea ceva, si nu ii poti oferi.Devine agasant si foarte obositor..Si nu are nevoie totusi de Haloperidol..Ci doar de un semn..
Ultimul trialog:Cica, lucrurile se pot aranja mai bine a doua oara..Mda..Pare ca ar trebui sa am mai multa " minte".Dar a treia oara?Sti..ca in povesti.. Primele doua cu ghinion, a treia oara norocoasa..
Si au trait fericiti pana la adanci batraneti...

Gata cu  "mentalitatea maladiva " azi..Trialogurile mele au un singur obstacol de trecut..si anume UITAREA..








Nu poti schimba trecutul, dar iti poti nenoroci un prezent linistit ingrijorandu-te despre viitor...








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu