miercuri, 31 august 2011

Mercenarul



Nu imi pot deschide ochii..Un scenariu dezastruos mi se arata in fata retinei..Pleoapa inchisa, retine doar un film alb negru, cu cadre derulate incet...Iti privesc caderea si iti intind mana..undeva..intr un orizont ireal..




....Un transeu.Arme. Pulbere. Death..Peste tot neputinta..Oriunde in jur, irespirabil aer de carne sfasiata..
....O picatura de sange.Te uiti mirat la palma ti neagra..O studiezi calm..rasfiri degetele, si iti urmaresti sirul rosu ce se scurge incet..incet..
....Te arde. Acolo unde mi am odihnit eu tampla ultima ora..Zvacneste inima, in cutia toracica.E o moleseala placuta, dar e inutila..
..........................................................................................................................................................................................
..Si acum TU esti cel ce si deruleaza filmul...Cu vitralii colorate sau alb negre..Eu....O copilarie pierduta...Bruno....Franta....Ele..Rex...Nimeni...Si apoi Eu. Si Tu..Si Rosu..
.........E rece. Si nu e aerul de acasa..Gust de nisip.Si de durere. Nu fizica...De durere de dor...Si...Si GATA...
....................................................................................................................................................................................................
M am trezit speriata..Sunt in acelasi pat.Aceeasi camera..Deschid telefonul, te privesc pentru o clipa, si apoi voi adormi...

Budha Bar - Secret Love
 
 

2 comentarii :