vineri, 16 septembrie 2011

Dependenta de cafea



Azi mi am baut cafeaua in timp frantuzesc..pe acorduri linistitoare si intr o ambianta aproape perfecta..Pentru ca imi pare impersonal sa te atingi virtual ..Dar totusi este provocator..Si placut.Paradoxal,nu? Si totusi..un monitor alimenteaza..Orice..Dorinta, imposibilitate, gust negustat..De cafea..de piele..Stiti ca se poate induce cerebral un miros?Azi am adulmecat mosc..si frig de 6 grade..si...mi a placut.Ma pot transpune oriunde..oricand.Si pot atinge.Cu degetele..un ecran..fara a fi vazuta..ci doar simtita..N'est pas?


Christina Perri  -  Jar of Heart
 
 











S'attendre a la fumee cigarette ,apres....

4 comentarii :

  1. M-ai prins! Am deschis calc., savurand chiar si la ora asta, o gura de cafea.:)
    Hi...pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat si eu sint mare bautoare de cafea, dar cu o imaginatie mai putin bogata. O saptamina interesanta, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. O cafea, cu gust de mosc minus 6 grade...si o panza de borangic sfasiata de maini invizibile ce iti zboara pe trup

    RăspundețiȘtergere
  4. *Brandusa :Telepatie..
    *Odorica Ion :Multumesc frumos..
    *landmark 1 to 1 :Just surogate,omule..atat.

    RăspundețiȘtergere