joi, 6 octombrie 2011

Flash 4

   

“Mergem in Mega..Mai avem cate ceva de luat..Ma supara putin arsurile,dar imi va fi bine..”

Ma uitam subtil spre mana arsa..voiam sa o ating..acolo..finut..pe plaga inca proaspata..De fapt,acum realizez ca voiam sa il ating pe el..Nu mi ajunsese acel sarut de revedere..Voiam ........


“Sa luam si cafea..tigari cumparam de la rusi..paine de la chioscul de langa bloc..”..il aprobam robotizata,parca..Nu mi trebuia nimic..Aveam totul langa mine..


“Vezi?E la fel..doar ca am facut balconul..am munci ca un sclav....”

......................................pe atunci nu stiam multe..si acum?Daca le am aflat?



“Stii ca esti acasa..vreau sa te vad..”..Mi ai vazut si sufletul atunci?Putin probabil..Altfel stiai ca incepea sa moara..



Patricia Kaas - Sans toi
   
 

Nu s a schimbat nimic...exista inca totul..

5 comentarii :

  1. » "Demiurgul voind, ca totul sa fie bun, si nimic sa nu fie rau, atat cat lucrul acesta este posibil, a luat masa lucrurilor vizibile, care se agita intr-o miscare neinfranata si fara norma, si din haos facu sa nasca ordine, gandind ca ordinea era mult mai buna. Acel care este perfect in bunatate nu a putut face nimic care sa nu fie foarte bun. El a gasit astfel ca din toate lucrurile vizibile nu putea scoate nici un lucru mai frumos ca o fiinta inteligenta si ca inteligenta nu putea fi fara suflet. El a pus de aceea inteligenta in suflet, sufletul in corp, si a organizat universul ca sa fie prin insasi constitutia sa opera cea mai frumoasa si cea mai perfecta." (Platon - filosof transcedentist)

    RăspundețiȘtergere
  2. hm... da, hm ...repetitia cunoasterii superficiale.
    Cati suntem capabili sa cunoastem, sa recunoastem suflete ?! ...trebuie doar profunzime, si dorinta, atat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca tu esti in posesia cunoasterii ce vei face? lasi un flash in urma?

    RăspundețiȘtergere
  4. *landmark 1 to 1:Am lasat trecutul in urma..astea s doar doar reminiscente..de aceea sunt doar flash uri

    RăspundețiȘtergere
  5. *Brandusa :asa e..fu doar praf de stele...

    RăspundețiȘtergere