luni, 17 octombrie 2011

Magnetism defect..






Tu esti..acolo..in lumea ta..impenetrabila..Fost am doar o adiere de praf de stele,care ti a atras atentia doar pentru un timp..Si care, a incercat sa ti ofere o mana..pentru a se putea echilibra pe sine insasi..Dar, ca orice briza, paleste..Ori este invinsa de soare,de liniste si de pace..ori va fi ingenunchiata de furtuna..de nori mari,gri,care isi aroga dreptul de a stapani teritoriul..tau..


Incetez sa agasez prin cuvinte. Spun stop acelor sentimente..ce tocmai apareau..


Imi trebuie iubire? Poate..


Imi trebuie atentie?Sigur..


Imi trebuie ignoranta? Nicidecum..


Spuneam ca suntem doi magneti..Ce se exclud unul pe celalat cand isi intorc spatele unul celuilalt..


Apoi e deajuns doar o simpla intoarcere ..o privire..pentru a ne atrage again..


Dar si magnetii obosesc..se scorojesc de neputinta..si devin fazi..far’ de viata..


Isi au vreun rost reprosurile?Nu..Pentru ca nu avem CE ne reprosa..


Ne putem spune un « La revedere ? »..Asta ar necesita o reintoarcere..La un chin inutil..


Si ne am plafona amandoi..Banali ,far’ de culoare..Nu am fi NOI..Eu magnetul albastru..tu cel rosu.
ZAZ - Je veux
   
  

3 comentarii :

  1. da, da! cand ne pierdem din vedere ne respingem, dar la cea mai mica intrezarire simultana, ce furtuna magnetica declansam, cu cat elan ne repezim spre noi insine, spre celalalt!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii magnetii nu pot avea doau un pol...nu pot fi numai albastrii sau rosu...dar pot sta albastru langa albastru si rosu langa rosu..atunci se despart..ii impinge forta magnetica....orice furtuna poate scihmba echilibrul si comuta dupa albastru pe rosu, insa.

    RăspundețiȘtergere
  3. *Mara:..pana la urmatoarea respingere..
    *Anonim:Mi ar fi placut..sa ......Borgia.

    RăspundețiȘtergere