joi, 2 februarie 2012

Iertati ma! ..Iubesc..




   



..Si nu oricum. Cu furie, intr un fel masochist, si..diferit totodata. Iubesc altfel. Iubesc cuvinte. Si ganduri fumate. Iubesc in tacere , stiuta de toti. Iubesc, temandu ma ca imi va fi interzisa aceasta patima.. 
Iubesc fraze. Ce ma transpun intr o viata agonizanta, netraita de mine..
Iubesc cele doua puncte de suspensie. Pentru ca imi amintesc de muteniile mele.. Iubesc pasager. Fiindca trebuie sa o fac forever. Iubesc haotic. Sa mi pot aduna apoi propriile mi frustrari.. 
Iubesc o culoare. ce mi e necesara pentru a respira o clipa de curcubeu. Iubesc pasiuni.Si lamentari. Rugaminti si ironii. 
Iubesc spatiile dintre cuvinte. Pentru ca stiu ca mi anticipeaza alte trairi de neatins pentru mine.
Iubesc declaratii ce nu mi sunt adresate, dar dorite instinctual de a fi..
Iubesc. Tac. Ador. Plec. Pentru a ma reintoarce, si a iubi si maine..
Si mai iubesc paradoxul.Pentru ca e anormal. 
Iubesc subtilitatea. Pentru ca o pot intui. Fara a cere explicatii ce sunt inexplicabile.
Iubesc constanta sentimentelor etalate pentru o naluca..Evitand insa sa o materializez, fie si imaginar..
Iubesc iubirea viitoare a fostei mele iubiri, iubita clandestin..
Iubesc fiece litera asternuta. Citita. Adorata. Memorata. Iubesc asteptand..O alta dorinta ce nu mi apartine, dar pe care o ating mental..
Iubesc aprobarile.Ce mi produc tahicardii in cascade..Pentru ca mi sunt adresate, fara a fi trimise mie..
Iubesc mortile repetate. Pentru ca aduc certitudinea altor invieri..
Iubesc asteptand.Ore. Zile. Luni chiar..
Iubesc o tigara, un fum, o culoare, un gand..
Iubesc . Fara a iubi mana ce scrie.. Iubesc. Refuzand sa iubesc omul ce nu ma iubeste pentru ca nu stie ca exist..
Iubesc. Randuri. Versuri. Puncte.Iubesc. Fumez. Gandesc. Albastru. Atat.
Oare de cate ori ma vei ucide pana voi muri?
Iertati ma! ..Iubesc..



9 comentarii :

  1. Ce iubareata e Borggia azi...Ci ma bucur!Ci ma bucur! >:D< Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doaaa,Visule..de niscai scrieri;)pup si eu..

      Ștergere
    2. Poti sa iubesti si o singura litera...Important e sa iubesti! :)

      Ștergere
  2. Iertata esti...iubeste !
    ... si strange tot, nu lasa firmituri sa-ti scape! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îţi dau voie să iubeşti orice...
    dar să nu-ţi pierzi(din)echilibru.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragostea este poezia simturilor....http://www.youtube.com/watch?v=DPjete80pFo....Angel

    RăspundețiȘtergere
  5. Totusi iubirea exista..si moartea exista in ea...Multumesc,Angel..

    RăspundețiȘtergere