luni, 30 aprilie 2012

Failed


Am dat gres in toate ale mele sentimentale..Am mintit atunci cand am iubit, pentru a putea fi iubita..Si spun adevarul acum cand sunt iubita dar  nu iubesc..Gresesc. Dar nu mi pasa.. Am dat eroare in a fi pacatoasa, dar e eronat si sa afirm ca s fara de sin..

Am avut timp ,si inca mai am sa mi pun intrebari retorice.. de genul "Cum poti sta langa cineva pentru care nu simti nimic, decat ,ma rog, gratitudine si respect?" Sau ,in unele cazuri nici macar astea doua sentimente..Si tot eu, si tot retoric, imi dau raspunsuri..Diverse..
In cazul meu..pot spune ca lenevesc intr o stare de prostatie, care nu stiu daca mi face bine sau rau. Numai ca m am obisnuit cu ea. Cu starea. Sa dea naiba daca nu mi place sa fiu iubita. Si intretinuta..Nah ca am spus o..Eu! Care eram o militanta activa impotriva celor ce doar iau..si nu ofera..Pff..Ce schimbatoare is vremurile.. Eu..care traiam la limite..am ajuns sa ma multumesc cu media..cu mediocritatea.. 
Insa nu asta ma macina.. 
Ci un raspuns neraspuns, la aceeasi intrebare, dar adresata altcuiva..
Dar e epic failed already..

Se pare ca sunt antitot..si pronimic..

Si nu vreau sa spun inca..
DJ Project feat  Adela Popescu - Bun Ramas
   
 








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu