miercuri, 29 august 2012

Buna seara, prieteeeni!..sau poate ..nu!



Stiu ca stiti, ce trebuie sa stiti, insa nu doreati sa stiti..Naspa intoducere, stiu! Ca si starea pe care (eu-cel putin), o am ..
Ieri s a urlat in presa. Azi se va canta..Defapt, "recanta".. Maine, si mereu..vom plange..Pentru ca Iris nu va mai fi ce a fost. In veci! Poate sa vina Toni..nu am nimic impotriva sa..voce faina..insa.....NU E EL! Minculescu..
La naiba..Cine ii inlocuieste inflexiunile vocale unice? Cristi Minculescu mi a cantat prima oara. Acum vreo 25 de ani..Cand am descoperit Iris. "Jocul ielelor"..Aveam o caseta galbena. Pe care o ascultam incontinuu..pentru a putea fredona cu colegii urmatoarea zi..Rock ul adolescentei..
Nu ii judec decizia. Probabil ca el stie mult mai bine de ce, si pentru ce nu mai vrea sa apartina Iris ului..Doar ca EU am senzatia ca nimic nu va mai fi cum a fost pana acum..
Am cantat "Iris Aeterna.".," Floare de iris"..cate si mai cate..
Pentru noi.."Un cer pentru doi", nu va mai fi cu Minculescu..va fi doar un cer. Atat!
Si..intradevar..vom asculta "Ultima toamna"..pentru ultima oara cu Cristi..
Blamati ma..voi asculta IRIS doar la trecut..It' my choice..
Sa incerc sa l rog.."Vino iar..dar pentru totdeauna"?Cred ca "Singur(a) te caut in noapte.."
Bafta,Cristi..Si promit ca nu voi plange cu "Lacrimi de roua"..Da?
Si chiar de ma indemni "Sa nu cred nimic", voi arde de "Dorinta" de a mai asculta again and again.."Cantec infinit"..
"De vei pleca", voi sti ca "Tacerea ta" are un motiv puternic..Pentru ca ai avut parte de "O evadare de cinci stele"..
...............................................................................................................................................

Iris-Iris Aeterna
   
 

Niciodata singur.......................Impreuna cu noi!

De vei pleca, sa iei cu tine

Doar noptile in care noi am fost

Nemuritori.

Uitarea vine...
Te rog sa-mi spui acum ce are rost...



7 comentarii :

  1. LEOAICO AI REUSIT SA MA INTRISTEZI CU VESTEA ASTA ...... PENTRU CA HABAR NU AVEAM DE STIREA ASTA ( NU STIU SA DESCHID TEVEU SI NICI RADIOUL ) , DAR TIN SA TE SI FELICIT PENTRU POSTARE :)
    IRIS ESTE CEVA DE SUFLET SI VA RAMANE ASA CUM EU I-AM CUNOSCUT SI ASCULTAT !
    SI ASA PENTRU TINE , SA TE OFTIGI PUTIN :) , AM AUTOGRAFE DE LA TOTI DIN FORMATIE , CIUDA ! CIUDA ! CIUDA !

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate uiti sa inchizi si usa..fur doar autograful de la Cristi:D..Crap de ciuda..mrrrrr..

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum 3 ani ne-a parasit un zeu....MICHAEL JACKSON.Fara voia lui...Acum ne paraseste alt zeu..CRISTI MINCULESCU.Cu voia lui...TE ROG FRUMOSSS CRISTI...ITI POTI SCHIMBA DECIZIA???DACA NE LASI SI TU..RAMANE DOAR HOLOGRAF IAR RESTUL ORICUM SUNT IN AFARA FENOMENULUI..multumesc pt aprobare doamna mea draga.un suflet drag tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai o clipa..Cristi este..Nu vreau sa transformam totul in Prohod..Pe bune! Si in afara de Holograf..Compact, Celelalte cuvinte, Phoenix, Cargo..Sunt trupe "grele" ..Ca si Iris dealtfel..Ideea era ca nu va mai fi la fel..exista insa arhiva..Ne putem delecta oricand..:)

      Ștergere
  4. era parerea mea.dar si tu ai dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da. Trist, extrem de trist..
    Asta estarea naturală spre care curgem. Alene...însă până unde vom ajunge?
    De acord...cu"trupele grele"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba punem "O mie de intrabari"..Nu am raspunsul la a ta..Cert este ca.."Legenda merge mai departe",nu?Hugs,Jok..

      Ștergere