joi, 2 august 2012

Jurnal de mare-3.(Promenada)

In Eforie, exista un milion de lucruri pe care le poti face. In afara de plaja zilnica, si stationarea benevola acasa pentru binemeritata odihna dupa baile de soare si mare, seara, te poti alinta cu aproape orice doresti..

Introducerea postului fiind facuta, sa purcedem mintenas la explicatiuni..Gadilati va auzul cu melodia cea mai difuzata acolo..Merita sa o ascultati! Se "asortazeaza " la perfectie cu infinitul..

Loreen - Euphoria
   
 

Cat am stat in vilegiatura, nu mi am lasat dragalasii sa se odihneasca deloc. After somnul de frumusete de la pranz, ori mergeam la a doua repriza de bronz si balaceala, ori ne incaltam zdravan, pentru a colinda statiunea.



Asa ca, seara de seara, o luam catinel la pasi marunti pe faleza superba. Un Granita la 2 lei, o berica la doza sau o tava cu sase ineluse cu diverse topping uri, ne insoteau fara vrere , la plimbarea impusa de Domnia mea. Uneori, coboram pe plaja..Nu imi ajungeau orele de peste zi. Voiam ca si seara sa mi fie sarutate macar gleznele, de valuri..Sezlong urile pustii in amurg, ne gazduiau fara drept de apel, pentru a putea privi imensitatea ..


Alteori, dupa tura obisnuita de faleza, o luam agale prin magazine. Sau tarabe. Se umpleau ochii de stralucirea diverselor bijuterii, de suvenirurile cu bun gust , sau de coloristica hainelor..



Intr o seara, am trecut pe langa o "human statue". Nu mai vazusem pana atunci , decat la Tv. In urbea mea mica, nu am nicicand pretentia de a intalni asemenea arta. Pemtru ca , Da! Este o arta. Aceea de a sta neclintit cateva minute in sir, cu o mimica diversa, in functie de starea autoimpusa..
Fantastica reprezentatie! Am stat ceva vreme sa il urmarim. Si nu am regretat..



Ne razbea foamea? Injera o shaorma(fara rosii,ardei si castraveti ), noi-hamsii sau guvizi. O cina "ca la mare", completata apoi de berea sau cafeaua insotita de tigara de dupa..
Apropos de cafea..Regretul meu este ca nu am servit cafea turceasca la nisip. Pe bune! Am preferat sa servim o alta..dar asta i alta poveste..

In alta seara, am ramas socata cand am vazut o vata de zahar. Da, da..Da nu procesul de fabricare m a lasat "masca". Nici macar pretul. Sau culorile..
Marimea. GIGANT!

Nu voiam vata pe bat? Nici o problema.. Alegeam inghetata. Sortimente? Multe. Insa am vrut sa fim mai "americani", si am luat o ice cream de la...

Da da..de la masinuta cu inghetata. Pe care o intalneam peste tot ..Inedit,nu?
...
Sa va spun ca ajungeam acasa epuizati? Nu conta asta.. Pentru ca a doua zi o luam de la capat. Improspatati si imbatati de mirajul ei..



"Cei care traiesc langa mare cu greu isi pot forma un singur gand din care marea sa nu faca parte." 

Hermann Broch 

2 comentarii :

  1. Ştii cât iubesc melodia asta?
    Total..
    :)

    Ai păr frumos...în apus.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jok..deci am spus bine ca se asemeana marii..acorduri line,de mare linistita, si apoi furtuna..Pff..am crezut ca nu s prea vizibila:))..Nu ca as fi punctiforma=)))Merci,anyway:)

      Ștergere