sâmbătă, 29 septembrie 2012

Cronica unei morti iminente




Cand esti cu adevarat singura, doar cu gandurile,grijile si temerile tale,(exceptand trupul moale de alaturi)- tinzi inevitabil spre a ti pune in balanta toate facute si nefacute .O a doua noapte alba, se contopeste cu faianta veche, si ma lasa sa ucid ce nu mi trebuie, si sa refac ceea ce mai pot salva.

Borgia a murit la 38 de ani. Imi trebuia un imbold (sau mai multe), pentru a o suprima si eu.Nu mai imi e necesara...

Ma uit la ea. Nu are somn. Se foieste in  pat. Suspina. Fiecare ne framantam. Dar nu ne vorbim. Pentru ca daca am face o,am dezgropa dureri abia trecute. 

Mana stanga ma doare. Acul de plastic al branulei, imi impiedica sangele sa mi fuga in voie prin vena subtire..L as putea scoate. Insa peste cateva ore, o alta portie de glucoza imi va hrani arterele..

Azi, acum, am renuntat la Borgia. Si la tutun. M am maltratat voit ,stiind ca nu imi face bine. Tigari si batiste! O daaa.. Profetie implinita .Insa..

A fost ultimul act de masochism. Tortura proprie finala.

E luna plina. Jos, in strada, se aud trecand masini.Oare ce e acasa? Tristete. Liniste. Ruga. Speranta..

Azi am ucis o pe Borgia. Un mit. Un blestem. Regrete? Nu. Temeri? Nicidecum. Odata cu ea, au plecat toate angoasele mele. Am oprit doar totul sau nimicul. Pentru ca, invariabil, voi ramane cu ambele. Intotdeauna.

Ma dor.Toate. Si ganduri, si trecut ,si trup, si nedureri..Dar sunt aici. Si mi acord o sansa.Pentru a continua. Fara nimic din urma, ci doar cu totul din ce va fi in viitor.

Eu noaptea nu dorm..Insa ma voi odihni ziua, stiind ca am facut ceea ce am facut, pentru totdeauna!

Pe hol, pasi grabiti..Rotile de la brancarda, luneca grabite scartaind ostentativ  pe gresia abia spalata. Intrebari, tipete, agiatie..Nu am auzit sirena..Probabil eram prea ocupata sa imi sterg urmele. Sa dispar in trecut, pentru a putea trai in prezent. 

Voi inchide Virtualia..Pentru a fi o pacienta model..See you soon..

”Tot ceea ce nu poate fi spus in cuvinte, poate fi strigat cu ajutorul trupului nostru.”
-Jacques Salome

4 comentarii :

  1. Succes îţi doresc în noua ta perspectivă propusă.
    B.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ma strigi cand ai nevoie...nici nu stii ce rapid pot ajunge la tine! In rest fii bine, in pace, te rog!

    RăspundețiȘtergere