sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Senzatii ..


...............................................................................................................pictura by Bobo..

@};-Please hold me and embrace my soul
    

Noiembrie asa cum trebuie sa fie..Rece, inchis, plin de frunze moarte..Peisaj semiapocaliptic, cu oameni grabiti ca intotdeauna, fara memoria viselor, doar rutinali..

Doar eu sunt statica. Aceleasi sentimente contradictorii ce ma provoaca la un rationament corect, absent nemotivat uneori..

Sangele mi are alta culoare..De toamna. Amestecat. Sange 0ab4. Pulsat in atrii comune..Placuta simtire..

Imi antrenez cordul pentru batai rapide..Pentru ceea ce va urma..Sau nu. 
Dizertatia actuala imi pare inutila.Fara cel ce o face sa devina veridica..Insa...Who knows?

Rece..Noiembrie cenusiu, alterat de culori vestede..

Un caine se incolaceste zgribulit, cu ochii umezi cersind o mangaiere. I o ofer gratuit..Cu un covrig bonus.. Imi linge mana drept multumire..Intorc privirea, gandindu ma la cat de mult iubesti animalele..

Asfalt ud de ploaie..
Lacrimi norale..
Siroaie..

Cer plumburiu..
Tristete..
Palma mi e rece..

Scrutez orizontul..
Tulbure..
Ochiul..

Si dor de ma doare..
Inca..
Prea tare..

Uraste ma perfecta..Iubeste ma defecta...

2 comentarii :