vineri, 25 ianuarie 2013

Risti..?



Eu nu am facut o..
Astazi..cam atat! Multumesc ,injero..


  

Râzând,
Rişti să pari nebun.
Plângând,
Rişti să pari sentimental.
Întinzând o mână cuiva,
Rişti să te implici.
Arătându-ţi sentimentele,
Rişti să te arăţi pe tine însuţi.
Vorbind în faţa mulţimii despre ideile şi visurile tale,
Rişti să pierzi…
Iubind,
Rişti să nu fii iubit la rândul tău.
Trăind,
Rişti sa mori…
Sperând,
Rişti să disperi,
Încercând măcar,
Rişti să dai greş…
Dar dacă nu rişti nimic,
Nu faci nimic,
Nu ai nimic,
Nu eşti nimic…

( Rudyard Kipling )

Singurile greşeli pe care suntem datori să le facem sunt cele din care învăţăm ceva...





7 comentarii :

  1. Cum ades se spune, viata asta este"o mare loterie".
    Nu joci, nu castigi..nu pierzi :)
    Deci: te risti ??!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e un pic cam tardiv..insa..o dam tat in maxime:"Niciodata nu e prea..tarziu"...nu?:)

      Ștergere
  2. Iar contrariul la asta e mi se rupe. Incerc pana-mi iese, vorbesc in fata multimii ma intelege cine poate. Nu-i pot multumi pe toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hait..la mine e deja epic failed..Pe bune.Mi s o taiat chefu'..di tat!..Nu mai risc nimic..in pana me..Ajunje!

      Ștergere
  3. Cine are atâta minte educa-ție și discernământ pentru a calcula și reacționa exact acolo unde trebuie, sau mă rog, unde este necesar?

    Discernământul și pregătirea te pot ajuta la DECIZIA când să...
    Riști. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rationament corect:)
      Mi au lipsit si pregatirea, iar de discernamant..ce sa mai spun? Era inlocuit de love fever:))
      Hugs,Jok:)

      Ștergere