duminică, 3 martie 2013

Duminica neagra

Ce sa mai scriu? Mai am ce? Pentru cine sau pentru ce? O venit finalul ,ludule..Numai ca epilogul l am scris singura..Si inca s raspunsuri la care nu mai am intrebari de pus..sau invers..Damn it!
As fi vrut sa sti. Ca imi pare rau. Ca mi lipsesti. Ca ...si s multe.Dureri, neputinte..simulari de bine si de ignoranta neviabila..
Nu mi e bine. Nu imi e. Simt ca inca..nu s au spus toate. Nu s o dat totul.
Preferam sa ma umilesti..sa mi reprosezi..sa ma palmuiesti prin cuvinte.Nu o faci. Ce e in sufletul tau? Franjuri numai..
Ioi ludule..cand scapam unul de celalalt?
Cand vom avea si noi tihna?
Ne putem uita? Incercam?
..................................................................................................................................
Sau..hai sa ne iubim urandu ne..Vrei?Vrei handsome?..

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu