miercuri, 27 martie 2013

Niiiiiiiiii...nje! (Categoria:Cartieristice de Postalion)




Ce nu mi place trezirea de dimineata...pff..atunci cand somnu i taman dulshe acompaniat cu rumoarea surda de pasi grabiti pe strada..Uff...Si ce as mai lenevi ashe, cu castile pe scaritze,nicovale si ciocanele, ascultand orice,numa' manele niet..Suarta cruda si stramba face ca n fiece dimi s mi daschid uokii prea devreme..

..En fine..After ce ies buimaca din casa, dau cu mecla mi cercanata , de gerul de final Martie...si plus de de asta, inot dizgratios in una grande mocirla de zapada turmelor de miei, amestecata cu zluoata neagra de noroi periferic orasenesc..

Bunn.. Nu i de ajuns ca bate alizeu' de sud est in draci...si ca nspee mii de fulji mari si mici imi traznesc mufa rece si inlacramata din pricina frigului si a apei din fosele mele nazale..Nuu!!!..Tre' sa si fack  fitness involuntar in plina ajitatie stradala cartieristica urbano ragateneasca...Adicatalea , sa produc scene de jiu jiutsu prin haer, ashea..si sa cad total inestetic pe popou, din pricina unei ...pojghite de ghiata?

No way. Dap...Cuaja de banana. In plina zapada jeguasa..Iara io, preocupata sa mi pun castili mai bine sa poci asculta zu, m am dus..dreaq..Flic flac egzecutat execrabil. Si n public..Iar ca , coliva mandrie mele sa fie finisata cum trebue, eine masina de colectat trash ul, trecu pe langa je, freshuindu ma de numa' numa'..

Sa va spun cum is amu? Conjelata yet, chinuindu ma inca sa mi sterg stropii de mocirla de pe cracii pantalonilor mei blec, si cu o fosta viitoare fisura de coccis...Drept pentru care , va scriez in slou moushan chinuita duar pe fesa dreapta..Plina inca de draci..si far' de titun..
Si daca mi spune careva ca ninje fain outside, sa si arvuneasca salonul..de spital.

Melodia de azi face tat..parol!E ol inclusiv=)))

NINGE PESTE VIATA MEA - :-bd
   
 

"Prostul nu e prost destul..pana nu e si fudul"..nah ca mi am zis o:))

4 comentarii :

  1. CE PLM ESTE ASTA ???? " VREAU SA BEAU SA PLANGGGG ..... "
    CINE CANTA ?? VREAU TOATA DISCOGRAFIA LOR !
    SI SA INTELEG CA AI CAZUT IN CURUL ALA MARE :))))
    BINE CA NU AI CAZUT IN CAPATANA , CA SI ASA NU AI TOATE CESTILE IN DULAP , MAI SPARGEAI CATEVA IMI ZAMBEAI DE DUPA USA FARA CLANTA ( STII CE ESTE ?)
    SI ZI ASA , IN CASTILE TALE SUNA LAUTARI VESTITI , ACUM RECUNOASTE CA NU PATESTI NIMIC DIN CE NU ITI PLACE :))))
    SI CU DEDICATIEEEE ; DEDICATIEEEE !!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=omMVM-X6OMc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s cine canta..Dara rad in continuu cand o ascult=))Iara in casti ascultam-culmea- ,pe Margineanu.Cu raci ,craci ,meduze si caracatitele lui=)).iara usa fara clanta ori ii coparseu', ori ii usa de la nebuni=))Sa te alerg,bro..ca nu mi "place" manelele..=))Iara dedecatia sa ti steie n gatleji=))

      Ștergere