duminică, 11 august 2013

I do not have bad company.


   
 


O simpla zi , complexa doar prin importanta, poate apropia sau distanta suflete. Stiti injerilor? Sub masca asta compacta de dura si impenetrabila femeie, zace o naiva. In continuare. Ce spera ca toti sa i fie deasemeni oameni in jur..

M au iubit multimi, ieri. Pentru ca secunda aceea, in care s au gandit doar la mine, o consider dragoste neconditionata. Nu fizica, nu ganditi dirty..Nici macar sentimentala. Doar o dragoste asemuita cu respect si apreciere..

Am fost in delir emotional, inca din miez de noapte. 24 de ore full de happy.Fericire inocenta, surprize fantastice..si liniste. Calmitate nu datorata solemnitatii, ci a relaxarii resemnarii..

Iar azi,  am omorat  naiva. Si nu a curs sange. De nici un fel. Si nici nu m am lasat sa mi fie dor . Si nici pacate nu am facut. Nici macar albastre.

Astazi sunt cu un milimetru mai realista decat oricand. Am ochii larg deschisi spre acel maine, fara de ieri, apartinand doar acestei zile. 

Nu am sa spun nimanui ”Love me again”. Pentru ca nu cersesc sentimente. Nici macar iubiri. Imi pot lua singura ceea ce vreau, uzez, daca imi e bine pastrez, daca nu..trash.   Si atat.

Nu mi place sa dansez cu pozele vechi. Nici macar verdele nu ma impresioneaza. Atat de clar odata, atat de tulbure acum. Nu tulburator.

Si nici nu mi mai pasa de imitatori ieftini ce mi fura pic cu pic , parte din viata virtuala. La ce bun? Copia nu va niciodata Originalul.

Iara filosofia asternuta aici, are un scop. Indemn pentru mine, ordin pentru cei ce nu isi au rost nici macar in amintiri..


Move on,babe..

”Cei tineri spun ceea ce fac, cei batrani povestesc ceea ce au facut, iar nebunii ceea ce vor sa faca”- A. Pann. 

Considerati ma nebuna!

Acum nu am motto..am doar o poezie..dar de la o injera alambicata, declinata..(multumesc again)..


De nu-mi dai aripi Doamne,

ma pot inalta,
cu-n tril divin,
astrale acorduri de cuvinte,
silfide soapte cauterizandu-mi rani.


De nu-mi dai doruri Doamne,
pot dori,
un infinit si al taram ,
mai nestiut, mai neumblat.

De nu am inima, ea-mi va creste Doamne,
si va pulsa terifiant un sange,
ranindu-mi clarul si realul,
bezmetic, sinele imi va inghiti ego-ul.


Mai beata voi dansa inalturi,
un vultur alb si-albastru, fara aripi,
o zburatoare pamanteana pe carare.

De nu-mi dai Doamne, iti voi lua,
si frimitura aruncata o voi strange,
natanga cerului ii voi striga,
cu palmele te voi atinge.

In sange-am frematat revolta asta,
si cauza si scopului de-a ajunge,
si martor eu te-am luat
in viata mea.


http://brandusa-ingeridemoni.blogspot.ro/2013/08/imi-esti-martor.html



7 comentarii :

  1. Eheiii...ce bine-mi sta citata,
    dar ce bine-ti sta tie VIE, asa arzand pe dinauntru, cu stare de multumire !! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ard in flacari..dar nu in cele ale Iadului..tu sti ca mau preferez Injeria..Inca o data, multumesc pentru versuri:*

      Ștergere
  2. Brandusa si Borgia.
    Suna frumos alturarea asta, nu?
    Sunteti minunate amandoua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nymph..amu facem trio..Brandusa, Borgia si Bianca..Trei suflete ce respira p acilea, dar lasa totusi ceva posteritatii,nu?:):*

      Ștergere
  3. Numeste,daca vrei,cu numele de dragoste afectiunea pe care o avem noi unul pentru celalalt,dar aceasta sa fie dragostea care se cunoaste in lacasul ingerilor,acolo unde numai sufletele ard de focul sfintelor dorinte...(George Sand)....Angel

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragostea face inger pe cel hranit si crescut de ea...Angel
    http://www.youtube.com/watch?v=8SGNAOKpCTc

    RăspundețiȘtergere