miercuri, 21 august 2013

Intreg


  

"Norii negrii nu intuneca curcubeul,ci il arata mai bine"-Blaga.
Asa cum si o cearta,impamanteneste sentimente. Existente. 

N am subiect pentru o postare "ca la carte". Nu intotdeauna ma ridic, nici macar la propriile mi asteptari. Si nici confuza nu sunt. Nu am fost pret de o miime de secunda..

Iti scriu tie. Pentru ca iti simt umbra. Pentru ca ne am lipsit cateva zeci de mii de secunde. Pline de pareri de rau, de remuscari. Pline de "ale noastre".

Sti cand ne contraziceam ca niste copii, atunci cand iti spuneam ca nimeni nu are o iubire ca a noastra? Si nu mi dadeai dreptate,spunand ca suntem pierduti prin multe astfel de iubiri. Te inghionteam cu un zambet, si sustineam sus si tare ca nu.Nu e asa. Pentru ca NIMENI nu simte ceea ce avem noi. Durere, dor, imposibilitate. Sensibilitate, empatie si dorinta. Grija, dragoste si manie uneori. 

Si cata usurare simtim .Simtindu ne. Atingandu ne neatinsi, si iubindu ne. Unic. Dual. 
Nerenuntand.

TIM


2 comentarii :

  1. Nu ma condamna
    Te iubesc
    Dintotdeauna
    si mereu
    De la inceput
    pana la final
    Este firesc
    si nu banal......Angel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce e firesc, nu poti trimite nefirescului.Te sarut pe aripi:*

      Ștergere