miercuri, 11 septembrie 2013

Defineste ma tu.Azi.


     
Si o sa ti vorbesc astazi despre  nevorbite, injere. E prea gri cerul, si e prea apasatoare tristetea ,ca sa nu o fac. Nu mi pasa de amestecul de crampeie pe care le las aici. Pentru ca stiu ca tu ma intelegi, orice si oricum as spune. O sa ti spun ca nu mi am iubit marea asa cum trebuia. Cred ca valurile m au blestemat.Sa mi fie lacrimi azi. Imi plang cateii si neputinta. Ce pot sa fac? Imi frang mainile. Ii hranesc pe cei ce mai sunt. Urlu de durere pentru G. Prietenul lui Bobo. Intrebari. Destin. Hazard. Azi sunt trista ,injere. Si norii astia nu mai plang odata..Poate ca m as descarca iesind in ploaie. Sa nu mi se vada saratura de pe chip. Sau sa se simta. Nu mi pasa. La naiba!Am aprins toate luminile. Sa mi fie ziua. E artificial. Totul. Azi. Si e gri cu tonalitati de negru. De doliu. Ce sa fac injere? Sa nu mi mai doara copila atat de mult? Fa sa fie ieri. Sau fa sa fie o zi lipsita de griji. Fa la un fel injere..Sau ia ma in brate. Si tine ma asa. Pana faci azi ul asta sa devina ieri.Si nu am tigari. As fuma amarul asta de ma patrunde incet si sigur. Azi nu cred in soarta. Si urasc moartea din toti rarunchii. Caini arsi. G. mort. Gri. Ia ma in brate, injere. Vezi? Stiam eu ca toamna e trista.Si nu mi am adorat marea,injere. Nu am vazut o decat cu ochii mintii. Pentru ca a trebuit sa o vad. Sufletu mi o fost ascuns dupa un fir de nisip. In adancul ei. Nici macar nu ti am facut inima din scoici. Nu am vrut,injere. Pentru ca am urat ca nu eram singura. M am urat pentru asta. Si iar e gri afara azi, injere. Ma iei in brate iara? Fa ma bine. Si poate ca mi voi deschide pleoapele sa nu mai vad atat black in juru mi. Si mai sunt multe de spus. Nespuse. Am obosit azi de atat de rau. Si de durere. Si de furie. Iubeste ma,injere. Atat.
.................................................................................................................................................................

Si noi tot prapadim clipe..(Simo)

7 comentarii :

  1. Trist...cum am spus,nu e Romania,e Narnia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati pus si melodia aia special sa plang eu, asa e?

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu iubito...
    Tu iubito o ştii bine
    Tu eşti dor, eşti dor de mine
    Tu eşti dor, eu sunt iubire
    Tu eşti freamăt, eu simţire.

    Tu eşti raza albă-a lunii
    Tu eşti izvorul minunii
    Tu eşti vis şi armonie
    Tu eşti vers, eu poezie.

    Tu a vieţii mele rază
    Tu a sufletului pază
    Minunată orhidee
    Eşti şi floare şi femeie....poezie de Florica Iacob



    RăspundețiȘtergere
  4. Desi lumea este plina de suferinta exista in acelasi timp si capacitatea de a trece peste aceasta.....Angel

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cum se face...dar uneori cainii sunt mai umani decat oamenii...iar unii oameni mai cainosi decat cainii....Angel

    RăspundețiȘtergere
  6. Pierderea unei persoane dragi este extrem de dureroasa si ne marcheaza pentru cat mai avem de trait....DUMNEZEU SA-L IERTE!....Angel

    RăspundețiȘtergere