duminică, 8 septembrie 2013

Eu tac. Dar simt.

Injerilor mei..                                                                                                                                                                                     
   
 
Am un temperament idiot. Jalnic. Sunt atat de impulsiva, incat in a doua secunda regret ce am facut in prima.
Cert. Urasc asta. Chiar de am dreptate, si argumente sa sustin asta, is furtuna. Cu tunete si fulgere. Rationez in momentele de taifun ca s nebuna, dar tavalugul de ploi de cuvinte e de neoprit. Si ...
..Si scrasnesc din dinti, si sudui in interior. Fiind constienta ca nu rezolv nimic. Pierdere de energie doar.
Ucid prin cuvinte. Insa ranesc prin taceri..
Asa ca tac. Dar simt.  Simt dezamagire, simt neputinta.
Multumesc injere. Vezi? Am tacut. Si e bine. E totul bine.
Noapte buna. 
TIM

3 comentarii :