luni, 6 ianuarie 2014

RautaciZme.


Si cum sa incep un an nou fara o doza de rautate? Ca doar nu m am schimbat doar de dragul unei singure clipe ce o facut trecerea dintre 13 spre 14..Pana me..Naravu' din fire, n are lecuire, iara io nu fack rabat de chestia asta.
Io nu mi am aniversat blogu' pana amu. Niciodata. Si nici nu cred ca am s o fac. Numa' ca, fiind free de la munca, am mai recitit dintr ale mele. Si mi am pus inevitabila intrebare: Oare de ce (in pana me'), am inceput io sa scriu? Pentru ca asa e la moda? Pentru ca mi o placut Secs in da siti? Si voiam si io sa par o tzara de bucata din miss Bradshaw? Poate. 
Motivu' fu altul. Am inchis un site. Pe care l aveam pentru placerea sufletului meu. Si i am pus lacat, pentru ca trebuia sa platesc de l tineam. Si io s zgarca. Adicatalea de ce sa nu ma bucur de ce e gratis? Ha? 
Iaca ashe s o "fatat" blogul aista. Din necesitatea de a avea o "acasa". Credeti sau nu, mi se rupe. Aceeasi unica sinapsa.
Si d acilea, am inceput sa citesc alte bloage. Unele faine de a dreptu', altele surogate eftine rau di tat. Unele apartinand oamenilor de valoare ,(pentru simplu fapt ca ii simt a fi OAMENI), altele fiind scrise de nulitati. Si io te o rautate. Si stiu ca s subiectiva pana n maduva de coloana cervicala. Si ce daca!
Nu iau la puricat pe nimeni. Is directa si far de rusine cand afirm chestia cu nulitatea. Chiar de nu cunosc pe deplin persoana ce scrie, o recunosc insa dupa scrieri. Ii simt egoismul, falsitatea si ipocrizia. Si uneori , culeg si parti naspa din mine. Prin prisma altora. A celor ce se cred zei in blogosfera.
Amu nu va atacati. Ca majoritatea sunteti fair. Io nu s. Amu. Ca asa mi or venit spumele. 
Ca s la inceput de an, si trebuia sa fiu rea. Cu mine, pe mine, pe retinele mele. 
Si necesit o pereche de ochelari de cal, sa nu mai fack pe criticul literar. Ca nu mi prieste la pancreas. Parol!
Hai ca va tzuc!

Uraste ma perfecta, iubeste ma defecta!

2 comentarii :