duminică, 13 iulie 2014

Da mi tu titlu'. Eu incep sa nu mai fiu.

Uite. Nu mai dureaza mult. Ma apropii de final, dar nu cu pasi repezi. Cu lene. Cu teama de necunoscut. De un alt  inceput. De blogaraie. De haos. de nechef. 

Mai sunt cateva minute. Si nu vei mai prinde rictusul de pe chipul meu. Ma sufoc in perna. si nu stiu ce va urma. Sau da. Sau nu.

Am timpuri in care nu las  p aici nici o urma care sa dovedeasca ca inca s vie, si inca stiu ce e cu mine.  Alteori,scriu ca o nebuna.Ce am gandit ,ce am temut, ce n am avut.Is clipe de revenire. De luciditate.Literara.Literata.Literala.
Alege tu. Ce fel de clipe.

Ma simt bine  amu. Literele mi curg de la sine, fara a studia fiece cuvant ce l tastez. Nu ca as fi facut o pana acum. Dara ma simt un pic dezInlantuita. Intelegi? Io nu.

Sa nu ma intrebi ce am. Nici maine,nici vreodata. O sa tispun pe aici, ce NU am.Iar tu, o sa ma citesti corect. Fara a vedea literele. Pentru ca tu ma sti de pe dinlauntru'.

Ma intorc in furtuna din visele mele. Iti las, va las ,pe clanta de usa  de suflet, doar atat: Nu deranjati. Decat daca va sunt de folos.La ceva de umplut.Eventual,clipe.Goale.

Noapte buna.


P.S.:Sa 
nu mi spui ca iti e dor de mine chiar inainte sa plec.

Un comentariu :